piątek, 25 stycznia 2013

My Birthday!






Tak, tak, tak... Moje urodziny. Rzeczywiście wspaniały dzień. Nadal chora, nadal siedzę w domu. Jednak przez to wolne jakoś rozpromieniłam się. Mam teraz dużo czasu na rozmowy z moją kochaną mamą, mogę oglądać mnóstwo programów i filmów i nareszcie mam czas na bloga. Za oknem widzę moje miasto, które budzi się ze snu. Wszyscy zaczynają nowy dzień. Moje miasto jest naprawdę piękne, mieszkam w centrum mojej miejscowości, więc widzę moją ulicę, korki, które często się tam pojawiają, no po prostu widać jak żyje całe miasto. Ten blog traktuję jako pamiętnik, więc nie chciałaby opuścić tego bloga. Jednak nikt z Was tego nie czyta i nie wiem czy to wszystko ma sens. Wpadłam na pomysł, że jeśli będziecie chcieli to bardzo proszę piszcie pytania, a ja postaram się na nie odpowiedzieć. :) xoxo





4 komentarze:

  1. Wszystkiego Najlepszego! Od niedawna czytam Twojego bloga i jestem zachwycona. Trzymam za Ciebie kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. najlepszego i spełnienia marzeń :)
    + obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń