czwartek, 24 stycznia 2013

Big changes


Jak chyba wszyscy zauważyliście na blogu jest wiele zmian. Postanowiłam zrobić inny wygląd, abyście bardziej przyciągali się do bloga. ;) Na początku chciałam Wam bardzo podziękować, na blogu pojawia się coraz więcej osób! Chociaż nie zostawiacie nic na blogu to i tak bardzo cieszę się z Waszych odwiedzin.
Choroba jest taka nudna. Nie mam co robić, ciągle tylko przeglądam blogi i zaglądam na facebooka. Ciągle to samo, w grudniu też chorowałam na to samo. Podczas siedzenia pod kocem z herbatką z miodem i cytryną przeglądam poradniki, gazety i oglądam telewizor. Ciągle oglądam programy o jedzeniu! (: Uwielbiam oglądać wszystkie odcinki MasterChefa! Naprawdę wszystko mnie nudzi... blablabla moje gadanie nie ma sensu. Jutro urodziny, nie idę do szkoły! Fajnie by na przykład było gdybym tak jutro poleciała samolotem do Paryża i na Wieży Eiffla usłyszała: SURPRISE! Marzenia... Ale tak naprawdę mogłabym też dostać śniadanie do łóżka... No nic kocham marzyć! A wy? Chcę Was częściej tu widywać i rozmawiać z Wami! xoxo

Wszystkie te zdjęcia są mojego wykonania!

Olly Murs feat. Flo Rida - Troublemaker





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz