środa, 23 stycznia 2013

Holidays and snowy January!

Witajcie! Jak tam po świętach? Sylwestrze? Niektórzy zaczęli już ferie! Ja naszczęście nie! Zaczynam je dopiero 11 lutego, więc muszę poczekać jeszcze 3 tygodnie! W tym czasie zdążyłam już się rozchorować! Siedzę pod ciepłym kocem z kawą i croissantem w ręku. Jednak krótka przerwa dobrze robi, chociaż choroba jakoś pozytywna nie jest. No nic choroba, chorobą, ale to wszystko przez naszą wspaniałą pogodę! Raz jest mroźno i chłodno, a raz znowu mokro i ciepło! Deszcz i śnieg i tak ciągle! Nie dziwne, że zachorowałam! Moje miasto jest pełne  śniegu i lodu! No nic pozdrawiam Was cieplutko! Życzę udanych ferii i wspaniałej pogody! Co zamierzacie robić w przerwie zimowej? Ja jeśli oczywiście będzie śnieg jadę się wyszaleć na wieś do babci! Tak, tak wyszaleć - zawsze lubiłam bawić się w śniegu, zwłaszcza, że to moja pora roku, bo urodziłam się 25 stycznia! Tak za 2 dni mam urodziny! Jestem już taka stara, no nic starość nie radość! xoxo



Piosenka po prostu najlepsza! Teledysk znakomity!
 Ciągle sobie to nucę i śpiewam!




2 komentarze:

  1. życzę Ci powrotu do zdrowia:) ja mam już końcówkę ferii :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam bardzo późno ferie, ale cieszę się z tego! :)
      Dziękuję bardzo :*

      Usuń