środa, 12 września 2012

Science = No time

No witajcie kochani. Obiecałam się rozpisać, ale nie wiem czy dam radę. No więc, w szkole jak w szkole, względnie. Niestety dzisiaj czeka mnie prezentacja z informatyki za którą muszę się wziąć, bo z takich rzeczy to dobra ja nie jestem. Jedyne co na komputerze robię to korzystam z internetu. No tak, zadania jak zadania, ale jak wy sobie radzicie? Ja mam pełno rzeczy do zrobienia. Na internecie skorzystam tylko godzinę lub mniej dziennie, a połowę to chyba wykorzystuję na bloga. No nic jak szkoła?

Jejku chyba nie będę miała szansy dzisiaj się rozpisywać. Przepraszam Was serdecznie. Mówcie co u Was, jeśli coś was interesuje pytajcie. xoxo

Taka wakacyjna <3 Kocham <3




1 komentarz:

  1. i love your profile pic. you have a nice blog

    maybe you like my style...i dont know. lots of kisses
    fran

    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2012/09/denim-x-2.html

    OdpowiedzUsuń