sobota, 8 września 2012

Mix of weather

Witajcie kochani! Jak wypoczynek? Dzisiaj postawiłam na odrabianie zadań i smakowite popołudnie! Zrobiłam już zadanie z matematyki, a zostało mi wypracowanie. Oczywiście muszę się z tym wszystkim uporać do 20.00, ale chyba się uda. Do tego jeszcze smaczna pizza na podwieczorek. Wszystko fajnie, ale muszę sama to wszystko zrobić. Naszczęście mój przepis na ciasto zawsze się udaje, wiec nie ma sie co martwić. A wy macie jakieś plany na popołudnie?

Jejku coś nie tak z tą pogodą. Rano padał deszcz, przedtem przygrzewało słońce, teraz się chmurzy. Miesiąc Wrzesień przygotowywuje nas do mieszanej pogody, więc trzeba być przygotowanym na wszystko. Raz gumiaki i kurtka, a innym razem krótkie spodenki! U Was też taka dziwna pogoda?  

No dobrze, ja zabieram się do robienia zadań! Miłego odpoczynku. Zaraz koniec weekendu! Niemożliwe, tak szybko wszystko przemija.
xoxo






1 komentarz:

  1. wrześien wrzesien wrzesien <3 j a tez mam zrobic wypracowanie wiec biore sie :)

    OdpowiedzUsuń