piątek, 7 września 2012

Memories

I dotrwałam. Udało się nareszcie weekend - wymarzony odpoczynek podczas roku szkolnego. Co planujecie na ten czas? Ja chyba połowę dnia poświęcę na naukę ._., a połowę na zakupy lub odpoczynek. Życzę Wam świetnego weekendu!
Czemu nie dzielicie się ze mną niczym? Ja dzielę sie z Wami moimi wrażeniami! Mówcie jak u Was!

Wiecie kiedyś bałam się niektórych postaci z bajek. Najstraszniejszą osobą była chyba Buka. Ona była przerażająca, ale już nie jest. Kiedyś pojawiała się w złych momentach i straszyła Muminki. Teraz jak dorosłam, znaczy się to już od dawna, ale uświadomiłam sobie wtedy, że Buka była po prostu samotna i smutna. Potrzebowała miłości, a nikt jej tej miłości nie pokazał i nie dał. Ale wszystko doszło do zgody w którymś odcinki i wszystko było dobrze. Można to teraz skojarzyć z fobiami, które mamy teraz. Nie możemy bać się czegoś przez całe życie, w końcu uświadamiamy sobie, że to nie jest straszne. Ja lubię Buke i to jest słodka postać. Jakie macie fobie? Kogo baliście się w dzieciństwie?

xoxo



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz