niedziela, 2 września 2012

Last Sunday

Oh ta ostatnia niedziela...
No tak nasze kochane wymarzone Wakacje 2012 kończą się za niecałe 3 godziny. Przerażająco dziwne. Jak spędziliście Wakacje? Jak zawsze udane czy jednak może coś Wam w nich nie pasowało? :) Jutro rozpoczęcie szkoły. Nowe plany lekcji, znowu plątanie się kilka razy po piętrach szkoły żeby odnaleźć ukochane sale, znowu nasza klasa (dla niektórych nowa). Ah i zapomniałabym jutro trzeba się ładnie ubrać. Ja postanowiłam ubrać czarną spódniczkę i koronkową białą bluzkę. Może to nie jest jakiś bardzo zachwycający strój, ale z odpowiednimi dodatkami i atutami wszystko wygląda świetnie! A wy jak się ubieracie? Podekscytowane?

Odejdźmy od naszych prawdziwych problemów.
Co myślicie o teraźniejszych programach w telewizji?
Ja dzisiaj oglądałam MasterChef i stwierdzam, że program ten jest dość naciągany niestety. Wszystko jest troszkę sztucznie przedstawione, ale zobaczymy jak program sie rozkręci. Jutro z chęcią zobaczę serial Lekarze, a we wtorek będę oglądała Prawo Agaty. Dobrze, przyznam się. Jestem serialomaniaczką. Ale trudno, lubię oglądać filmy i seriale i nic na to nie poradzę. One przynajmniej mnie rozluźniają i często dzięki nim zapominam o szkole i problemach życiowych. A co wy oglądacie? Ja z utęsknieniem czekam na mój kochany serial: Przepis na Życie, ale niestety na jesień transmitowane to nie jest. No nic żegnam się z Wami. xoxo



1 komentarz: