poniedziałek, 3 września 2012

Dreams

I jak po rozpoczęciu? Ja jestem bardzo zadowolona. Nauczyciele mi się (prawie) nie pozmieniali. Mam nową matematyczką z czego się bardzo cieszę. Moja klasa jest (prawie) cała w komplecie. Siedzę sama w ławce i pewnie będzie nie fajnie, ale cóż, jak nikt nie chciał ze mną usiąść to trudno. ;) No a jak u Was? Fajny plan lekcji? Nauczyciele? Podzielcie się wrażeniami.

Jak zwykle uciekniemy od tematu szkoły co wy na to?
Przyznam Wam się, że niezmiernie kocham Francję i Paryż. To cudowne i piękne miasto. Kojarzy się z miłością. Wieża Eiffla, Louvre, Łuk Tiurmfalny, Park Luksemburski, Sekwana, Kaplica Notre Dame - wspaniałe miejsca. Może i nie byłam w Paryżu, ale kiedyś tam pojadę. Mam nadzieję, że wy też spełnicie swoje marzenia i wyjedziecie gdzieś gdzie tylko chcecie. xoxo




1 komentarz: