poniedziałek, 10 września 2012

Cunning plan

Hej kochani! Jak się czujecie po dzisiejszym dniu? Ja jestem dzisiaj bardzo senna. Dziś taki piękny dzień, a ja akurat dzisiaj muszę zająć się zadaniami domowymi. Mam straszną ochotę przejść się nad rzekę i pofotografować ludzi i przyrodę. No tak, mogłabym tak się rozpływać przez bardzo długi czas, ale niestety nie mam na to czasu. Teraz na moim laptopie zajmuję się tylko blogiem i facebookiem. Przez szkołę nie mam na nic czasu. Odrabianie pracy domowej zajmuję mi dużo czasu. Tu zadania z matematki której mam mnóstwo, do tego ćwiczenia z geografi i biologii, wypracowania, jakieś notatki i całe popołudnie zajęte. O i zapomniałam o lekturach. Ciągłe czytanie nudnych powieści jest mało interesujące. Osobiście uwielbiam czytać książki, ale niestety stare opowiadania mnie nie pociągają. No, a wy ile macie zadań?

Oh niedawno w gazecie znalazłam katalog butów zimowych CCC i jestem oczarowana. Już w moim chytrym planie zaplanowałam, że kupie sobie świetne buty zimowe za 120 zł. Są kobiece i naprawdę ciepłe. Cena jest względna, ale buty naprawdę są warte swojej kwoty. Niestety w najbliższym sklepie nie ma mojego obuwia, więc będę musiała przejść się gdzieś indziej. No, ale w mieście jest tyle sklepów, że na pewno gdzieś znajdę. A właśnie co do chytrego planu... W chytrym planie znajdują się moje buty, które są w cenie 120 złotych, do tego moja mama zrobiła mi własnoręcznie komin, który jest teraz bardzo modny i zapłaciła za potrzebne do niego rzeczy 20 złotych. Do tego dokupię w takim kolorze czapkę i rękawiczki i wuala mam świetny komplet, który będzie mnie kosztował mniej niż 200 złotych. ;) Zrobienie takiego kominu naprawdę się opłaca, masz własny kolor, jest o wiele taniej i rzecz jasna masz satysfakcje, że nosisz coś swojego. No więc zima zbliża się wielkimi krokami w sklepach na regałach zwłaszcza. Ale się dzisiaj opisałam. Zmykam. xoxo






2 komentarze: