niedziela, 16 września 2012

Piggy bank!

Witajcie kochani. Przepraszam Was ogromnie, ale dzisiaj niestety chyba nic więcej nie napisze. Ogólnie czeka mnie fizyka i wszystkie obliczenia z kinematyki - padam normalnie. Do tego jeszcze boli mnie głowa, mam katar i wszystko mnie boli. Nie mogę sobie z tym poradzić. Nauka i choroba to najgorsze co mogło mi się przydarzyć w tym samym czasie. Właśnie, jeśli znacie jakieś fajne piosenki to mówcie, chętnie posłucham czegoś nowego. :)

Dzisiaj będąc w sklepie zaglądnęłam do Empika. Szybko powędrowałam na regały promocyjne i oto co znalazłam. Świnka Skarbonka, na którą poluję od dawna tylko za 12.90 :) Do tego bardzo ucieszyłam się, bo dostałam jeszcze promocyjny rabat. Podoba Wam się? A wy macie takie świnki? Jak tak to jakie? xoxo



1 komentarz:

  1. Nienawidzę fizyki . :D

    Musle sa pyszne . < 333

    Codziennie bd wpadać . :D

    Jak obiecałam, obserwuje . : P

    OdpowiedzUsuń