piątek, 14 września 2012

My breakfast

No nareszcie weekend. Zadowoleni? Ja bardzo. Nareszcie odpoczynek od nauki, jednak następny tydzień jest jeszcze gorszy. 2 sprawdziany, kartkówki chyba z 3, do tego odpowiedzi ustne i powtórzenia wiadomości - komplet koszmaru. :) No dobrze dzisiaj postanowiłam się z czymś rozpisać, bo wiem, że ostatnia zaniedbałam wszystko przez naukę.

Dzisiaj postanowiłam Wam napisać co spożywam na śniadanie. Jest lekkie, smaczne i od razu jest się najedzonym. To co jem to płatki. Tak naprawdę to takie zwykłe płatki LION czy NESQUIK, ale marzy mi się prawdziwe francuskie śniadanie. Ohh pełen słodkości Crossaint, do tego kawa mrożona albo pyszne naleśniki ozdobione słodką truskawką. Jejku chciałabym tak kiedyś, może tak się stanie. Kiedyś może ktoś zrobi mi niespodziankę i zrobi mi takie przepyszne śniadanie. No dobrze, a Wam jakie śniadanie się marzy? Co w ogóle jecie na śniadanie? :) xoxo



3 komentarze:

  1. Fakt płatki są niezwykle pożywne, ale zamiast tych słodkich wole musli z owocami - zdrowo i jak pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się. Musli z owocami też są przepyszne. :D
      Lubię do musli dodatek z suszonymi bananami. :D

      Usuń
  2. Ale mi narobilas smaka na musle . : P

    Zapraszam na mój blog:
    http://www.pamietnik-cwaniary.blogspot.com/
    Jeśli ty zaobserwujesz mój, ja się zrewanżuję.:)
    (Napisz jeśli zaobserwujesz)

    OdpowiedzUsuń