środa, 5 września 2012

Talismans


Jaki dzisiaj piękny słoneczny dzień! Jestem taka radosna. Nie wiem co mi się stało, ale jestem jakoś pozytywnie nastawiona. Pewnie to mi przejdzie jak zacznę robić zadania domowe i uczyć się na odpowiedź ustną. :x Jak tam po pierwszym dniu? Dzielcie się wrażeniami.

Macie jakieś przedmioty, które pomagają Wam w czymś? Naprzykład miś który pomaga zasnąć, szczęśliwy talizman czy branstoletka? Macie takie coś? Ja mam tego wiele. Trzymam to wszystko w moim pudełku pamiątek, który towarzyszy mi odkąd byłam małą dziewczynką. Jest tego mnóstwo. Mam tam to co wiążę z jakimś wspomnieniem. Od niedawna mam też łapacz snów. Nie wierzę w jakieś magiczne cuda, że on mi w czymś pomoże, ale on przypomina mi moją pierwszą wycieczkę z klasą w gimnazjum. Kupiłam go tylko za 15 zł w Indiańskiej Wiosce. A wy jakie macie talizmany? ;) 
xoxo



1 komentarz: